Doküman Yönetimi
OMÜ Doküman Yönetimi, üniversitenin akademik ve idari birimlerinde doküman birliği ve tutarlılığını sağlamakta, üniversitede stratejik ve operasyonel olarak bir iş yapmak için nelere ihtiyaç duyulduğunu planlamak için üretilmekte ve ihtiyaç hâlinde değişebilir niteliktedir. Üniversitemizde doküman yönetimine ait tüm iş ve işlemler PP.5.2.PRS.0002 OMÜ Doküman Kontrolü ve Kayıt Yönetimi Prosedürü doğrultusunda ÜNİKYS Doküman Yönetimi modülü üzerinden gerçekleştirilmektedir.
Dokümanlar, kalite ve organizasyon el kitabı, üniversite iş ve işleyişi için üretilmiş proses planı (süreç kartları), politikaları, prosedürleri (yönerge/usul esas), genelgeleri, talimatları, iş akışlarını, formlar/anketler tablolar/çizelgeleri, görev tanımlarını, listeleri, raporları, rehber/kılavuzları ve dış mevzuatı kapsamaktadır.
ÜNİKYS Doküman Yönetimi kullanımına ilişkin bilgilere Yazılı ve Görsel Notlar sekmesinden erişebilirsiniz.
📁 ÜNİKYS Doküman Yönetimi modülü için tıklayınız.
- PP.5.2.PRS.0002 OMÜ Doküman Kontrolü ve Kayıt Yönetimi Prosedürü
- PP.5.2.İŞA.0017 Doküman Yönetimi İş Akış Süreci
- PP.5.2.TAL.0003 Doküman Oluşturma Talimatı
Doküman Türleri:
- Kalite El Kitabı
- Organizasyon El Kitabı
- Proses Planı (Süreç Kartları)
- Politikalar
- Organizasyon Şemaları
- Prosedürler, Yönergeler, Usul ve Esaslar
- Genelgeler
- Talimatlar
- İş Akışları
- Formlar (Anketler, Tablolar, Çizelgeler, Listeler)
- Görev Tanımları
- Planlar
- Raporlar
- Rehber ve Kılavuzlar
Doküman Yönetimi Akış Diyagramı ↴
