OMÜ Rektörlük İdari Birimler Kalite Koordinatörlüğü Atakum, Samsun TÜRKİYE
tren

Bize Nasıl Ulaşacağınızı Biliyor Musunuz?
Anasayfa » Bize Nasıl Ulaşacağınızı Biliyor Musunuz?

Değerli Paydaşlarımız;

 

Ondokuz Mayıs Üniversitesi olarak ihtiyaç ve beklentilerinizi doğru olarak anlayabilmemiz, çözümleyebilmemiz ve en yüksek düzeyde memnuniyetinizi sağlayabilmemiz amacıyla sizlerden gelen bildirimleri oldukça önemsiyoruz.Üniversitemiz, siz değerli paydaşlarımızın bildirimlerini (şikayet, öneri/istek ve memnuniyet) kolaylıkla iletebilmeleri amacıyla geniş bir çerçeve sunmaktadır. Şikayet, öneri/istek ve memnuniyetlerinizi temel geri bildirim mekanizmamız olan KALEM Geri Bildirim Modülünde bulunan online bildirim formu başta olmak üzere, web ana sayfamızda bulunan “bize ulaşın” menüsünden veya birimlerinizde bulunan geri bildirim kutularından kolaylıkla iletebilirsiniz. Ayrıca sizlerin çeşitli platformlarda (e-posta, telefon, mesaj, anketler, yüz yüze görüşmeler vb.) yapmış olduğunuz bildirimleri de kayıt altına almaktayız.

 

Bildirimlerinizin kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, araştırılması ve sonlandırılması aşamalarındaki tüm işlemleri KALEM Geri Bildirim Modülü ile sağlamaktayız. Geri bildirimlerinizi iletmiş olduğunuz kanal fark etmeksizin bütün bildirimler üniversitemizin temel geri bildirim mekanizması olan KALEM Geri Bildirim Modülüne kaydedilir ve sorumlular tarafından takip edilerek sonuçlandırılır. Bildirimleriniz ile ilgili aşamaları sorgulayabilmeniz amacıyla KALEM Geri Bildirim Modülü tarafından siz değerli paydaşlarımıza otomatik olarak “takip numarası” verilir. Zorunlu olmamakla beraber iletişim için e-posta veya telefon numaranızı belirttiğiniz takdirde bildirimleriniz ile ilgili süreç tamamlandığında tarafınıza ayrıca bilgi verilmesi sağlanır.

 

Çözüm süreci başladığında öncelikle ilgililer tarafından bildiriminiz incelenir ve kişisel hakları konu alan veya üniversitemizi prestij kaybına uğratacak bildirimler öncelikli olarak çözüme kavuşturulur. Süreç tamamlandığında tarafınıza iletilecek olan bilgilendirme e-postasında yer alan “görüşlerinizi bizimle paylaşın” linki aracılığıyla bize ulaştıracağınız çözümden ve süreçten memnuniyet puanınız bizler için oldukça önemlidir. Çözümden memnun kalmayarak 1 veya 2 puan vermeniz halinde KALEM Geri Bildirim Modülü size sunduğu bir linkle önceki bildiriminize ulaşmanızı sağlayarak bildiriminizin farklı bir takip numarası ile yeniden oluşturulmasını sağlayacak ve böylece süreciniz yeniden başlatılacaktır.

 

Bildirim çözüm süreci ile ilgili detaylı görsel anlatıma buradan ulaşabilirsiniz.

 

Geri bildirimde bulunan paydaşlarımıza ait kişisel veriler Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hükümleri uyarınca korunmaktadır.

 

Saygılarımızla…